Kandidaat | CAUAV7592 |
Geboortedatum | 30-11-1986 |
2022 - 2023 | Projectmanagement | |
2019 - 2020 | Facility management MHBO | |
2005 - 2006 | Zelfstandig gastheer Niveau 3 BBL | |
2003 - 2005 | Horeca Gastheer Niveau 2 | |
2022 | Bedrijf Hulp Verlening | |
2022 | BHV Fire & Safety | |
VCA VOL | ||
NEN 3140 |
01-2023 - 03-2023 |
Facility Specialist
* Fungeren als eerste aanspreekpunt op het gebied van hard & soft services voor collega's * Aansturen van leveranciers op operationeel en tactisch niveau * Verantwoordelijk voor schoonmaak onderhoud, wagenpark, bedrijfskleding, catering, evenementenmanagement * Verantwoordelijk voor het opstellen van een meerjarenplan voor het onderhoud van het hoofdkantoor, vestigingen en het beheer van facilitaire clusters * Aansturen en uitvoeren van alle projecten op het gebied van hard & soft services * Verantwoordelijk voor showrooms * (Brand)veiligheids- en onderhoudsmanagement |
|
06-2022 - 12-2022 |
* Servicedesk bemannen met collega's en gezamenlijk zorg dragen voor juiste bezetting. * Onderhouden van interne en externe contacten met collega's op verschillende niveau's. * Optimaliseren facilitaire producten, diensten procedures en processen * Afhandelingen meldingen van de Servicedesk * Optimaliseren facilitaire producten, diensten procedures en processen * Aansturen van leveranciers * Beoordelen, controleren, coderen en digitaal archiveren van facturen * inkoop van kantoorartikelen, PR artikelen, diensten |
|
04-2017 - 02-2022 |
* Zorgen dat de overeengekomen SLA's met leveranciers worden nageleefd. * Houden van reguliere werkoverleggen met de verschillende afdelingen. * Het beheren van archief * Coƶrdineren en uitvoeren van algemeen ondersteunende activiteiten * Signaleren, uitvoeren en controleren van onderhoudsbehoeften alsmede toezien * op een juist werkplekbeheer * Optimaliseren facilitaire producten, diensten procedures en processen * Beoordelen van aanvragen en bestellen en beheren van divers drukwerk * Beoordelen, controleren, coderen en digitaal archiveren van facturen * inkoop van kantoorartikelen, PR artikelen, diensten |
|
07-2016 - 04-2017 |
Teamleider Hospitality/Facility
* Toezicht houden op Front Office afdeling volgens Standard Operating Procedures * Toewijzen en coordineren van werkzaamheden en het geven van instructies aan medewerkers * Fungeert als aanspreekpunt binnen het team * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * Het opstellen van dagrapportages (service) en verzorgen * zorgt voor de juiste kwalitatieve en kwantitatieve bezetting. * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * signaleert, analyseert en elimineert knelpunten en ontwikkelingen in de uitvoering * houdt functionerings-/ontwikkelings- en beoordelingsgesprekken |
|
07-2015 - 07-2016 |
Ambulant Host/receptie medewerker
* Verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de receptie. * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * Het maken/bijhouden van reserveringen van vergaderzalen en aanvraag cateringservice. * Verantwoordelijk voor het maken en het bewaken van toegangspassen * Financiƫle admnistratie verwerken. * Communicatielijn open en breed houden naar alle afdelingen toe. |
|
04-2015 - 09-2015 |
Supervisor Front Office / Manager on Duty
* Toezicht houden op Front Office afdeling volgens Standard Operating Procedures * Toewijzen en coordineren van werkzaamheden en het geven van instructies aan medewerkers * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * Het opstellen van dagrapportages (service )en verzorgen * van de financiele administratie in zin van kassahandelingen en financiele afdrachten * In afwezigheid van General Manager en Afdelingshoofden optreden als Duty Manager * Verantwoordelijk voor veiligheid in en rondom het hotel * Assistentie verlenen aan andere afdelingen indien nodig * Verantwoordelijk voor het rooster en het wijzigen hiervan bij ziekteverzuim/ wijziging |
|
03-2014 - 04-2015 |
Nightmanager/ Manager on Duty
* Toezicht houden op Front Office afdeling volgens Standard Operating Procedures * Toewijzen en coordineren van werkzaamheden en het geven van instructies aan medewerkers * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * Het opstellen van dagrapportages (service en financieel) en verzorgen van de financiele administratie in zin van kassahandelingen en financiele afdrachten * Night Audit procedure uitvoere * In afwezigheid van General Manager en Afdelingshoofden optreden als Duty Manager * Actief meedenken en aandragen van voorstellen met betrekking tot verbetering/verandering * verantwoordelijk voor veiligheid in en rondom het hotel * Verantwoordelijk voor het rooster en het wijzigen hiervan bij ziekteverzuim |
|
10-2011 - 02-2014 |
Supervisor
* Leidinggeven en opleiden aan medewerkers * Toewijzen en coordineren van werkzaamheden en het geven van instructies aan medewerkers * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * Het opstellen van dagrapportages (service en financieel) en verzorgen van de financiele administratie in zin van kassahandelingen en financiele afdrachten * Zelf meewerken in uitvoering (opnemen en serveren van bestellingen, opmaken van rekeningen, etc) * Correct en gastvrij te woord staan van onze gasten * Mede voeren van personeelsbeleid (werving, selectie, evaluatie en beoordeling * Actief meedenken en aandragen van voorstellen met betrekking tot verbetering/verandering |
|
12-2010 - 10-2011 |
Front Office Shiftleader
* Het schrijven van Standard Operating Procedures waar deze in lijn staan met het Canal House concept * Welkomboek maken voor nieuwe medewerkers * Contact leggen met keytour operators, musea * Telephone answering training geven aan nieuwe teammembers * Night audit procedure opzetten & training geven aan nieuwe medewerkers * Trainen en motiveren van (nieuwe) medewerkers in gasten contact en Standard Operating Procedures * Rooster maken & wijzigen bij ziekteverzuim en/of business forecast * Het handelen van inchecken/ uitchecken volgens de Canal House standards * Het kunnen maken, wijzigen en het annuleren van een reservering * Kamers toewijzen voor groepen en/of individuele, het veilig kunnen stellen van betalingsmethodes * Het begeleiden van gasten naar de kamers met uitleg over hotel en omgeving * Kennis hebben van de dagelijkse activiteiten in en rondom het hotel & stad |