Persoonlijke details

Kandidaat CAUAV7592
Geboortedatum 30-11-1986

Opleidingen

2022 - 2023 Projectmanagement
2019 - 2020 Facility management MHBO
2005 - 2006 Zelfstandig gastheer Niveau 3 BBL
2003 - 2005 Horeca Gastheer Niveau 2
2022 Bedrijf Hulp Verlening
2022 BHV Fire & Safety
VCA VOL
NEN 3140

Werkervaring

01-2023 - 03-2023 Facility Specialist

* Fungeren als eerste aanspreekpunt op het gebied van hard & soft services voor collega's * Aansturen van leveranciers op operationeel en tactisch niveau * Verantwoordelijk voor schoonmaak onderhoud, wagenpark, bedrijfskleding, catering, evenementenmanagement * Verantwoordelijk voor het opstellen van een meerjarenplan voor het onderhoud van het hoofdkantoor, vestigingen en het beheer van facilitaire clusters * Aansturen en uitvoeren van alle projecten op het gebied van hard & soft services * Verantwoordelijk voor showrooms * (Brand)veiligheids- en onderhoudsmanagement

06-2022 - 12-2022

* Servicedesk bemannen met collega's en gezamenlijk zorg dragen voor juiste bezetting. * Onderhouden van interne en externe contacten met collega's op verschillende niveau's. * Optimaliseren facilitaire producten, diensten procedures en processen * Afhandelingen meldingen van de Servicedesk * Optimaliseren facilitaire producten, diensten procedures en processen * Aansturen van leveranciers * Beoordelen, controleren, coderen en digitaal archiveren van facturen * inkoop van kantoorartikelen, PR artikelen, diensten

04-2017 - 02-2022

* Zorgen dat de overeengekomen SLA's met leveranciers worden nageleefd. * Houden van reguliere werkoverleggen met de verschillende afdelingen. * Het beheren van archief * Coƶrdineren en uitvoeren van algemeen ondersteunende activiteiten * Signaleren, uitvoeren en controleren van onderhoudsbehoeften alsmede toezien * op een juist werkplekbeheer * Optimaliseren facilitaire producten, diensten procedures en processen * Beoordelen van aanvragen en bestellen en beheren van divers drukwerk * Beoordelen, controleren, coderen en digitaal archiveren van facturen * inkoop van kantoorartikelen, PR artikelen, diensten

07-2016 - 04-2017 Teamleider Hospitality/Facility

* Toezicht houden op Front Office afdeling volgens Standard Operating Procedures * Toewijzen en coordineren van werkzaamheden en het geven van instructies aan medewerkers * Fungeert als aanspreekpunt binnen het team * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * Het opstellen van dagrapportages (service) en verzorgen * zorgt voor de juiste kwalitatieve en kwantitatieve bezetting. * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * signaleert, analyseert en elimineert knelpunten en ontwikkelingen in de uitvoering * houdt functionerings-/ontwikkelings- en beoordelingsgesprekken

07-2015 - 07-2016 Ambulant Host/receptie medewerker

* Verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de receptie. * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * Het maken/bijhouden van reserveringen van vergaderzalen en aanvraag cateringservice. * Verantwoordelijk voor het maken en het bewaken van toegangspassen * Financiƫle admnistratie verwerken. * Communicatielijn open en breed houden naar alle afdelingen toe.

04-2015 - 09-2015 Supervisor Front Office / Manager on Duty

* Toezicht houden op Front Office afdeling volgens Standard Operating Procedures * Toewijzen en coordineren van werkzaamheden en het geven van instructies aan medewerkers * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * Het opstellen van dagrapportages (service )en verzorgen * van de financiele administratie in zin van kassahandelingen en financiele afdrachten * In afwezigheid van General Manager en Afdelingshoofden optreden als Duty Manager * Verantwoordelijk voor veiligheid in en rondom het hotel * Assistentie verlenen aan andere afdelingen indien nodig * Verantwoordelijk voor het rooster en het wijzigen hiervan bij ziekteverzuim/ wijziging

03-2014 - 04-2015 Nightmanager/ Manager on Duty

* Toezicht houden op Front Office afdeling volgens Standard Operating Procedures * Toewijzen en coordineren van werkzaamheden en het geven van instructies aan medewerkers * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * Het opstellen van dagrapportages (service en financieel) en verzorgen van de financiele administratie in zin van kassahandelingen en financiele afdrachten * Night Audit procedure uitvoere * In afwezigheid van General Manager en Afdelingshoofden optreden als Duty Manager * Actief meedenken en aandragen van voorstellen met betrekking tot verbetering/verandering * verantwoordelijk voor veiligheid in en rondom het hotel * Verantwoordelijk voor het rooster en het wijzigen hiervan bij ziekteverzuim

10-2011 - 02-2014 Supervisor

* Leidinggeven en opleiden aan medewerkers * Toewijzen en coordineren van werkzaamheden en het geven van instructies aan medewerkers * Bijsturen van problemen, opvangen en afhandelen van vragen/klachten * Het opstellen van dagrapportages (service en financieel) en verzorgen van de financiele administratie in zin van kassahandelingen en financiele afdrachten * Zelf meewerken in uitvoering (opnemen en serveren van bestellingen, opmaken van rekeningen, etc) * Correct en gastvrij te woord staan van onze gasten * Mede voeren van personeelsbeleid (werving, selectie, evaluatie en beoordeling * Actief meedenken en aandragen van voorstellen met betrekking tot verbetering/verandering

12-2010 - 10-2011 Front Office Shiftleader

* Het schrijven van Standard Operating Procedures waar deze in lijn staan met het Canal House concept * Welkomboek maken voor nieuwe medewerkers * Contact leggen met keytour operators, musea * Telephone answering training geven aan nieuwe teammembers * Night audit procedure opzetten & training geven aan nieuwe medewerkers * Trainen en motiveren van (nieuwe) medewerkers in gasten contact en Standard Operating Procedures * Rooster maken & wijzigen bij ziekteverzuim en/of business forecast * Het handelen van inchecken/ uitchecken volgens de Canal House standards * Het kunnen maken, wijzigen en het annuleren van een reservering * Kamers toewijzen voor groepen en/of individuele, het veilig kunnen stellen van betalingsmethodes * Het begeleiden van gasten naar de kamers met uitleg over hotel en omgeving * Kennis hebben van de dagelijkse activiteiten in en rondom het hotel & stad